Hej hej :)

jag hade vi Lina hos oss och vi tränade att lasta Bailey. Sen hoppade jag för första gången! Han va så duktig och han hoppade jättemjukt, har nog aldrig suttit på en ponii som har hoppat så lätt och mjukt förut .. Så kul.. fast ja, värmen drog ner lite på humöret för både mej och Bailey, sen fick han gå ut i hagen och efter 40 timma ungefär kankse, så tog vi in honom. Klockan va väl då ungefär halv ett, ett ;) Vi tog ju in honom så tidigt för de va ingen vind utan helt stilla och över 30 grader, helt sjuk värme :) Både ett + och ett - ;/ Men iaf så nu har jag precis ätit lunch, lite yogurt och bitar vattenmelon och feta ost, sjukt god kombination <33 Love it !!
Igår: Jag och Mathilda va så sjukt uttråkade haha xd så vi sminkade oss jättefint *host* och sen gick vi ut och så mötte vi några vuxna och ni skulle se deras miner.. hahahhahahah xd <33 dem bah gud så ungdomarna  (barn) ser ut nu för tiden xd <3 hahahha
driiiv <33
tro inte att vi e seriösa bah ;)<33
Pusssssssssss<333333333


Kommentarer
Postat av: emelie

åh vad kul att du hoppade Linn :D

Håller helt med, det var galet varmt igår! Plus att det var så kvavt ...! Fin blogg :D



missa inte vår första tävling , veckans blogg :D

Vinnaren får länkning i två dagar ! :D

2011-07-03 @ 18:32:02
URL: http://tabybrudarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0