Igår så va jag me Linda!! <33

Aa, tänkte berätta lite om igår när jag va med Linda :)
Vi började med att hyra film på statiol, vi hyrde en film som hette Easy A. Är det någon som har sett den? I såfall vad tyckte ni? Jag tyckte den va rätt bra, rätt rolig o så! Tror Linda tyckte de samma :P Iaf så åt vi glass och drack iste, haha xd <3! Sen lite senare drog vi till stallet och satt i köket o kolla in töntiga bloggar på iPaden haha, o fika! Sen fixade vi lite hö och mockning åt Dixie sen red vi ut ;) De e så ovant att ha en ponni som går sjukt fort och hamnar 10 meter framför Dixie o Linda, brukar vara tvärtom eller jämt men nu e jag snabb!! ;D Vi skrittade ut iaf i 30 min för jag red ju lektion i Tisdags, red på banan själv så han behövde lite "vila" fast ändå gå och idag får han stå helt och hållet för idag har jag 4 hästar att ta hand om ;)<33

Bailey = Gå ett tag, mocka, fixa hö, borsta, hovar (visitera)
Santria = Kratsa hovarna, borsta, fixa vatten (visitera)
Lizette = Kratsa hovarna, borsta, fixa vatten (visitera)
Chili = Ta in, kolla ben o hovar, borsta (visitera)

Hej o hå, så de kan gå :p <33 Haha what?
Skolavslutning 2009 eller 10 :)

Btw jag skrev ju en fråga där uppe, alla som svarar blir länkade, ni första 3 som kommenterar detta inlägg skriver jag en text om och ni får en länkning, ni andra.. en länkning xD

Puss <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0