Jag lovade..

...att alla som kommenterade förra inlägget skulle på bli länkade och de två första skulle få en text meen eftersom bara en ville få en länkning så här kommer den patti!!
Patricia skriver om olika grejer, rätt mycke mode och sånt för de gillar hon (tror jag haha) xd  Lite tips, hiss/diss, modetips och såklart lite ponnisar för hon rider (eller red) på Täby RS ;) Aa, de va väl lite om hennes blogg, gå in där! Jag e fast men jag hatar att när man ska gå in så har hon inte skrivit något nytt, för er som inte känner henne kankse de bli svårare för att fastna men kolla :) Hennes blogg e som min, neutral, inte massa blablabla i inläggen :P eller mina kanske e så men inte hennes ;)
Där e hooon <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0