Sovit två timmar, jippe -.-

Ochd en här gången va de inte meningen ;) De e så ljust ute för hos pappa har jag bara persienner (stavning) och de skyddar inte mot solen och det börjar ju bli ljust vid 3 :( Sen e de så äckligt varmt och jag har en hund hos mej som piper för att de e så varmt o ljust så han kan inte heller sova, jävla skit rent ut sagt höhö ;p Ne men så här såg min kväll och natt ut :)

00.00
- Gå och lägga mej
01.00 - (kolla på klockan) hade ännu inte somnat :/
somnade väl
03-? - Vakna.. kunde inte somna
04.30 - gick ut o la mej i soffan och kolla på tv
06.15 - Ut med Ragnar :P
07.00 - Kolla tv <33

Visst va den fin..? Nu e jag så jäkla trött så kom på min begravning, den e om några minuter ;)<33


bjuder, ja o linda hade kul... men aa ;)<33 haha

Puss <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0